poniedziałek, 19 lutego 2018

Wyprawa po blok i tusz. Śródmieście północne.



Trasa: Metro Centrum, H&M, C&A, TK Max, Pasaż Wiecha, Flying Tiger ( tam kupiłam notes do spacerów), empik ( tu kupiłam Vogu'a i plan miasta Warszawa), Douglas ( tu dowiedziałam się, że nie produkują już moich ulubionych perfum więc psiknęłam się innymi, Sienkiewicza do końca, Plac Powstańców Warszawskich (tu grałam na cymbałkach i usiadłam na ławeczce chociaż padał śnieg), Świętokrzyska (zakupiłam na niej rękawiczki ze straganu w kolorze ciemno różowym), Mazowiecka (zakup tuszu , bloków do rysowania, pędzla i flamastra do mapy), Traugutta, Akademia Sztuk Pięknych, Eufemia (zjadłam tam naparstek zupy ogórkowej za 10 zł), Rektorat ASP (spotkałam kilku znajomych), Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Bar Mleczny Familijny ( mielony z ziemniakami i surówką), przystanek autobusowy przed Rondem de Gaulle'a. Temperatura 1. Pochmurno. Do wytrzymania.



Moja wersja okładki pierwszego polskiego Vogu'a



Schody ruchome w TK maksie




Ujście Pasażu Wiecha


Granie na cymbałkach na Placu Powstańców Warszawskich



Kupno rękawiczek na Świętokrzyskiej






1 komentarz:

Marymont Kaskada.

20.12.2018 / Metro Marymont, Hala Marymoncka, bazarek za Halą Marymoncką, Słowackiego, Potocka, J.Ch. Paska, Gdańska, Skwer Wołyński, Kaskad...