czwartek, 26 kwietnia 2018

Spacer nad Wisłą. Powiśle.

Spacer odbył się 21 kwietnia 2018 r. Było najpierw ciepło a potem zimno (23- 15 stopni), słonecznie .
Trasa: Plac na rozdrożu, Park Ujazdowski, Osiedle Domków Fińskich na Jazdowie, Park Marszałka Edwarda Rydza- Śmigłego, Aleja Zgrupowania AK "Kryśka", minęłam Pomnik Chwała Saperom, Przeszłam przez przejście podziemne pod ulicą Solec, dotarłam do Płyty Desantu III Dywizji I Armii WP, nad samą Wisłą skręciłam w lewo i szłam tak, aż do Pomnika Syrenki Warszawskiej. Po spotkaniu towarzyskim, które odbyło się na obiekcie pływającym "Wynużenie", wsiadłam do Metra na stacji Centrum Nauki Kopernik.

Dyskretnie kłócący się związek, na ławeczce niedaleko pomnika Saperów.

Mężczyzna przemierzający Wisłę drewnianą łodzią z doczepionym żaglem.

Masowe spożywanie chipsów i piwa na schodkach nad Wisłą.

Sobotni piknik na betonie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Marymont Kaskada.

20.12.2018 / Metro Marymont, Hala Marymoncka, bazarek za Halą Marymoncką, Słowackiego, Potocka, J.Ch. Paska, Gdańska, Skwer Wołyński, Kaskad...